från sanna viola andersson:

"När jag väljer den gula kycklingen istället för fudgen påväg från Hemmakväll. Eller på min balkong och kollar på den lilla, lilla sjöglimten. Och när vi söndagsskuttar genom Linné och äter kanelbullar. Lördagskänslan. Att somna på föreläsningar. Hoppa på den hemliga studsmattan. Ligga på madrass på golvet och äta popcorn. Cykla styrfull kl 6 på morgonen. Dansa oss svettiga på Orgia. Få träningsvärk av Yakis trappor. Se på mad men. Bli bjuden på konstiga saker och aldrig säga nej. Sola på innergård. Bakisutslagenheten i tvåsamhet. Chilibea. Köpa filmer. Vara fattig men unna sig ändå. Att leva utöver sina tillgångar i fel dygnsrytm. Att sova i "är det nytvättade lakan?". Att odla en mojitobebis. Mysa i Gammlestan. Att vakna upp. Och att vakna. Ja, jag saknar det också. Och dig. Puss"

OCH JAG BÖRJAR GRÅTA PGA AV SAKNAD TILL HENNE OCH GBG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback