good life

jag har haft en väldigt bra morgon. vaknade till nyheten att kanye kommer till wow, kommer ju bli grymt, alla älskar storhetsvansinne osv. sen gjorde jag supergröt och la mig i soffan med laptopen på magen. slötittade bloggar och försökte ignorera alltid lika jobbiga malou på tv:n. fick sedan ett jätteryck och tokstädade/röjde i lägenheten. vilken känsla. jag vill nämligen inte komma hem till kaos på måndag. just det, jag ska spontanåka upp till skell imorgon. längtar! stannar över helgen.
.
nu ska jag fortsätta med utrensningen, sen blir det lunch och energy på sats. älska träning. efter det kommer något ännu bättre, nämligen öl på andra lång! det var sjukt längesen, det blir fint.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar att vi, trots att vi befinner oss i olika stadsdelar och inte kommunicerat, gör EXAKT samma saker. Får jag gissa kommer frökens lunch bestå av: smoothie och äggmackor. Jag har detsamma i åtanke och åt även supergröt till frulle. Hahah. SKADADE

Postat av: s

Ehh JAAAA! Energy-het!

2011-04-06 @ 23:32:14
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: JP

ALLTSA WAY OUT FUCKIN' WEST GOR DET IGEN!! :D

Haha detta kan ju inte annat an tracka, vi laar ju ska parkera oss langst framme vid scenen X antal timmar innan! Det kommer bli legendariskt :)

2011-04-11 @ 22:14:17
URL: http://reallysoutheast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback