.

kom precis hem från stan. jag, elin och rebecca gjorde en s.k klassiker, nämligen parkerade på waynes i typ två timmar. mycket mysigt och väldigt efterlängtat. ville bara känna på elins mage hela tiden, längtar tills den lille kommer ut!
.
men vad är en söndag utan bakishet? ingenting. även idag fick man känna den underbara känslan, då det blev utgång på allstars igår. VÄLDIGT intressant utgång, måste tilläggas. men faktiskt väldigt kul. jag och rebecca hade lite show på dansgolvet, självklart med sunk som backup-dancer.
nu ska jag njuta av sista kvällen i norr, sen blir det tillbaka till fina gbg igen. det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Mala

Åh va härligt! Jag längtar tills vi ses i skell och kan ta igen allt häng på waynes :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback