don't blame your daughter

igår höll jag på att bli sådär tokigtrastlösuttråkad som bara en ensamkväll kan göra med mig. MEN då plingade det till i mobilen och en förut lite stressad sannaviola hade lugnat ner sig och föreslog filmkväll hos henne. taget! vi tryckte popcorn och godis för allt vi var värda och såg the next three days med (alltid lika smygtjocka) russel c. den får tre plus, tre starka. men ingen jättehit.
sen somnade vi gott och imorse blev jag väckt av pappas sms där det stod att han skulle komma tidigare än väntat till gbg, nämligen till lunch. tjohej. drog mig först iväg till skolan för lite grupparbete med gruppen som jag lärt mig att älska och det gick ju bara brabra, blev klara superfort. åkte sedan och mötte upp j.johansson på centralen. nu har vi hunnit med en ikea-sväng (jävligt välbehövligt, nu har vi en extramadrass rebecca!) och sjukt mycket fika/mat. precis som det ska vara. ikväll anländer en liten broder också, kommer blir en bra påsk det här.
förlåt för extremt utförligt inlägg. pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh! Så himla bra ni är som fixat en extramadrass! Den hade inte kunnat komma mer lägligt! Och jaaa, vad jag ska schteeeka på innergården med dig. Men snart!!! :)

Postat av: BLOOPIS! ;D

http://easybloopis.blogg.se



Kolla in och fynda! ;D

2011-04-20 @ 23:00:38
URL: http://easybloopis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback