som får en att säga i natten 'jag behöver nåt starkare'

jag känner att jag och s. anderssons beslut att gå ut igår var så jävla rätt.
först chillade vi här hemma, värmde oss med starkglögg, snackade skit, lekte föräldrar på 50+ och smuttade vin framför på spåret, sen lyckades vi bli inlåsta i trappuppgången NÅGRA gånger och var tvungna att bli räddade av diverse grannar, men vi var glada ändå och begav oss mot yaki-da för lite dans och andra oklarheter.
en fin fredag som fick mig att må så mycket bättre inombords.

Kommentarer
Postat av: Emelie

brabrabra!!

2010-11-27 @ 15:25:38
Postat av: Sofia

du skulle ha varit med, empan!

Postat av: Sanna

Jag kommer på massa roliga saker från igår helatiden, hahah. Det här gör min lördagskväll! "Ska du ta av dig skorna? Jag älskar att dus ka ta av dig skorna"

2010-11-27 @ 16:39:17
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback