och snö har det kommit också

ytterst mysig kväll igår! vi var sju stycken tjejer som knökade ihop oss i vardagsrummet för lite idoltittande, godisätande och extremt mycket tjoller och faktiskt lite dans där på slutet(?). mycket bra kväll i alla fall.
.
den här lördagen känns fin. tog en lång sovmorgon, åt lite frukost, ut på promenad med tracks i öronen och en sväng förbi systemet. nu ska jag verkligen försöka göra bort lite plugg, för ikväll är det fest! jag har ju detoxat i över en vecka nu (chocking, I know) så nu är jag fasiken sjukt taggad.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu blev jag med taggad! Och jag känner som du, värsta hemmakänslan. Det är typ det bästa betyget gbg kan få! JAg går INTE framåt med plugget... Ska bege mig ut på en promme i snön jag med. Vi måste ha klädhjälp sen, elle jag måste!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback