jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan

- föreläsning i presshistoria. väldigt mycket årtal. inte min grej.
- lång fika och catch up efter helgen med sanna, empan och evelina.
- minus 15 kronor på kontot. fan.
- tvätt.
- löptur i underbart gbg-slask. vintern har tillslut kommit hit också. ej nöjd över det.
.
och sen sjukt mycket tankar på det. vet varken ut eller in och jag börjar bli extremt störd på mig själv (speciellt när jag sätter på gamla håkan-låtar och tror att det ska bli bättre?). skärpniiiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den?

2010-11-09 @ 20:13:19
Postat av: bea

du är bäst! <3

2010-11-10 @ 13:26:44
Postat av: bea

..och jag saknar dig :)

2010-11-10 @ 13:27:12
Postat av: Sanna

Vi är föööör lika. Det är lite läskigt. Kan vi ha deep talk över rött ikväll tack?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback