dagens:

tillstånd: bakis och förkyld. love.
snyggaste: ola rapace i efter tio. bra start på dagen.
fylleminne: mina hästpojken-kramar som jag utsatte erik för igår.
roligaste: jag, sanna och emelies försök till grupparbete idag efter lite för många glas vin igår. gick sådär.
flams: ett facebook-battle mellan ovannämnda som slutade i nån diskussion om vem som borde duscha.
låt: little marbles - hoppar & trampar på ditt hjärta.
godaste: jag och rebeccas middag. vi levererar alltid.
måste: plugga. kom igen nu, läsläsläs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar dina kortfattade men väldigt precisa updates. Dom ger en väldigt sammanfattande bild. Tror allt utom mögelost, digestivekex och tvättstugan kom med. Bra.



Jag är sjuuukt taggad för julmys i alla dess former. Jag hade även tänkt visa hur man shotar glögg (något jag själv kom på en kväll när jag inte uppfattade glöggen som varm..). Där snackar vi hotshots av julkaraktär! PUSSSSSS

Postat av: Sannis

Jag gjorde föresten en reklamation på "det" och fick nytt. Nu kan jag andas igen. BRA!

2010-11-11 @ 18:36:08
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Emelie

hm... jag har fortfarande varken duschat eller läst. hahaha



bra där sanna! och glögg gillar vi!

2010-11-11 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback