hej fans

tänkte bidra med en liten finland-update:

- vi har varit med om den drygaste bussresan ever, jag var EJ fräsch när vi anlände i tisdags.
- tävlingen "hitta snyggaste finnen" är i full gång, och det är inte lika svårt som vi först trodde.
- igår när vi blev "lediga" satte vi oss på en uteservering och drack mojitos. love it.
- på samma uteservering ser jag helt plötsligt promoe. OTIPPAT!
- vi inser att promoe ska uppträda på klubben samma kväll. BOKAT!
- älskar promoe hela natten lång. mammas gata!
- idag mådde vi "sådär" plus att läraren ringde och sa att vi var sena till båten, det hjälpte EJ.
- idag har vi spenderat dagen på en ö, mestadels sovande i en park. har även besökt designmuseet, riktigt kul faktiskt!
- jag har shoppat på weekday och monki! lovelovelove!
- jag hör att det är grymt väder hemma, så även här! så ikväll blir det uteservering igen.

alltså lätt att vara produktiv när man ser tiden ticka ner på skärmen bredvid!?
jag får ge mig nu, jag och my ska dricka lite rom och cola.
hoppas allt är fint hemma, ses ju snart! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback