kanske det längsta inlägget ever, men jag ville ju få med allt

Så SJUKT kul kväll igår! Jag dör. Jag är jättetrött och har absolut ingen röst. Alright, måste sammanfatta:
Jag, Malin, Jennie och Jennies kille Johan var och såg stand up på Ambassadeur. Det var HUR BRA SOM HELST!
Vi blev drivna med för att vi var från Norrland. Skrattade så jag dog. Jacob Öqvist var bäst, eller nej, ALLA var skitbra. Peter Wahlbeck var full. Sen spårade det och en naken gubbe kom in på scen och började dansa och tejpa fast saker på sig själv. Publiken flydde! Helt sinnes. Förövigt så satt vi snett bakom
Kissie, INTE helt snygg tjej va?

Efter showen stannade jag och Mala kvar, drack ett sjätte (?) vinglas, nån P2, och dansade till skitbra (dock extremt hög) musik. Hann även hänga lite med Jacob Ö, berömde honom för showen! Jag försökte även skämta lite men jag tror inte han kommer ge mig en plats i nästa Sthlm Live. Sen kom en av de andra ståupparna och började prata med oss. Han var svintrevlig. Bildbevis finns!

Jag och Malin dansade vidare och fann några trevliga Umeåtjejer som vi hängde med. Vi fick även för oss att vi skulle in till VIP-stället och det gick! Där gick Agneta Sjödin in i mig. Trevligt!?

Jasi. Vi ramlade in här vid fyra, så vi är lite möra nu. Ska ut i det fina vädret! Och ikväll är det ju fest med Bea och Lina, kommer bli KING men jag vet i alla fall en person som kommer behöva en powernap innan dess.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Lina

LOVELY!

hälsa bea och lina från mig och ös på!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback