WEEEEEEEEEEEEE

jag tror inte ni FÖRSTÅR hur happy jag är just nu!!!
jag var ju extremt ledsen igår för att jag var tvungen att jobba hela kvällen, och missa världens underbaraste hästpojken, mina gudar, på trästocks!
MEN!
VAD SKER!?
in på olles vid midnatt spatserar Kitty Jutbring. hon frågar var nocks ligger osv. jag hjälper. sedan ser jag sångaren i hästpojken stå vid ingången. FÅR PANIK! säger typ "vänta, vänta" och springer dit och attackerar honom. fast på ett kärleksfullt sätt såklart. säger hur mycket jag älskar dom och att jag missade deras spelning! Och så får jag en kram!!! Både av sångaren och av den andra killen i bandet!
HALLÅ!?
tror ni det var en speedad sofia johansson som jobbade vidare den kvällen!? jag typ skakade.

Kommentarer
Postat av: bea

fyyfaan vad roligt fia :)

adrenaliiiinkick.com!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback