MEN HEJDÅ DÅ!



Ikväll, innan jobbet, ska jag förbi Bea och Linas avskedsfest. BU-FUCKING-HU! Sad face på det. Eller alltså, det är ju svinkul att de far och söker lyckan i Stockholm, jag tror de kommer att ha det king, men jag är ju självisk och vill ha dom HÄR! I Skellhell.
Ni är ju mina partypeeps.
Bea och jag träffades när båda var svettiga och arbetade på McD här i stan. Känns som hundra år sen. Jag minns att jag gillade Bea för att hon hade jävligt bra humor. Sen blev vi grannar och då klickade det ju som satan.
Och en till bra grej med Bea var ju att man fick Lina med på köpet! Sjukt skön tjej, som även levererade det smått legendariska sms:et "Dansar du?" på juldagsnatten.
Jasi.
Vi har haft kul.
Ni kommer att vara sjukt sjukt saknade tjejor!

Kommentarer
Postat av: bea

Guud vi kommer sakna dig med som satan!!! Nu är vi så less på alla våra saker för det tar aldrig slut och vi vill att folk ska komma o se hur fint vi ändå fått det :D



love u! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback