rapport från nånstans i svea rike:

1. min stolsgranne gick av i hallsberg - grattis till mig!
2. jag lyssnar på last christmas och försöker uppbåda nån slags julstämning här i min ensamhet.
3. undrar varför folk inte kan prata lite tystare i sina mobiltelefoner. nej, jag vill faktiskt inte höra om när du vaknade upp naken i hornstull(?). bespara mig.
4. dricker vitamin water och får flashbacks från alla bakisföreläsningar.
5. har ingen aning om hur försenade vi är nu, men jag orkar inte bry mig. ta mig bara till bastuträsk in one piece så är jag nöjd, SJ.
6. det sitter en gubbe mitt emot mig som är så sjukt lik den där dubbade tysken i beck-filmerna. jag blir typ irriterad på honom.
7. funderar på om jag ska dra igång vicky christina barcelona eller om jag bara ska försöka sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback