I'M SUCH A SINNER YOU'RE SUCH A STAR

Men PEPPEN på ikväll! Kommer bli kulkulkul! Har precis kommit ut ur duschen, har sett ut som satan i håret hela dagen, perfekt då att dagens uppgift var att måla självporträtt. Spegel i fejset i fyra timmar. Greeeeat.
Men jag blev nöjd. Läraren tyckte det var likt. Även om jag hade gjort rosa bollar som kinder. Joker-likheten var slående.
However, gud vad jag flummar, känner fredagströttheten. Men nej, nu ska jag lyssna på Run To You med Fibes Oh Fibes! för deras nya skiva är kiiing. Och de har döpt den till 1987. För att de tycker att några av dom bästa artisterna kom då. Ska jag säga vad som mer kom då?
Några av dom snyggaste, coolaste och allmänt fräschaste tjejerna på denna jord. Och ett fint urval av dom får jag träffa ikväll! Smack!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas ni har det underbart roligt ikväll! själv ska jag ligga i soffan och tycka synd om mig själv, huvudvärken är enorm! hälsa alla : )

Postat av: bea

smack på den babe!! vars tusan tog ni vägen sen? jag försökte ringa dig? men sen spåra allt...:/

2009-09-05 @ 03:53:38
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lina

gårkvällen var greeeat!:)

punkt.

2009-09-05 @ 11:58:35
URL: http://mannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback