this is what's up

Igår: Hade jag, Bea, Sandra och Lina en riktigt tv-night innehållandes snacks och grymt trötta personer. Mys.
Imorse: Var jag något så jävulskt zombie-aktig.
Idag: Har vi byggt egna kameror på skolan, av skokartonger. Camera Obscura. Jag försökte ta kort på mig själv men såg mest ut som ett spöke.
Nu: Ska jag styra upp nån mat.
Sen: Blir det simning på Eddahallen med Sandra. Precis som förra måndagen. Jag ska typ köpa träningskort där, och få en superfit simmarkropp. Ja, det ska jag.


Kommentarer
Postat av: JP

Kiing med Camera Obscura ju! har du nån bild på dig posandes med kameran!? :D

(oj vad taggad jag blev, märks det att jag gått Samhällsmedia samt filmkunskap!? haha)

2009-10-19 @ 15:43:54
Postat av: Fia

Jag ska se om jag kan fixa fram en bild på mig med min nya fest-kamera!

Postat av: JP

Vad bra, du tar med den på nästa fest va!? Blir en ganska stillasittande fest, inge springa runt iaf! :)

2009-10-20 @ 00:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback