the heart, the beat, the night, was all around us

Moneybrother igår alltså. Magi! Det finns ingen som han. Och han var världens skönaste och odrygaste artist genom att köra mycket gamla låtar också! Respekt! Guuud, ta mig tillbaka typ. Finns inget bättre än att stå längst fram på en konsert och få höra sina favoritlåtar som betyder så så mycket för en.
Hur som helst, efter Pengabrorsan var klar drog jag och Pär för att möta upp Karin och Jimmi, deras kompis hade en HYFSAT FIN våning typ två meter från Avenyn. Ja tack. Där blev det skumpa och sen vidare ut i natten, där även Rebecca och hennes gäng slöt upp!
Helt makalös kväll, hade the best time.








Kommentarer
Postat av: bea

Åhh så kuul!! :D

Postat av: johanna

åh moneybrother är ju bara bäst!

kul ni har haft det skoj : )

2009-10-25 @ 15:24:12
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja det är du som är sofia. kom på mig själv nu i efterhand att jag skrev det och inte "fia".

2009-10-25 @ 18:45:42
URL: http://johannahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback