so should we keep on keeping on


Måste bara visa vad jag bor i just nu. Kanske världens snyggaste höstkängor. Scorett hejhej.

Iallafall, den här torsdagen har god chans att kvala in som en av de bästa torsdagarna på länge:
- vi hade konsthistoria två timmar, mycket intressant om svensk 1800-talskonst, slutade före lunch.
- in till stan, blev bjuden på underbar lunch av mor, kycklingspett på Lilla Marie.
- shopping shopping shopping! Ja, jag vet. Jag hade gjort nån slags deal med mig själv att inte shoppa innan Gbg. Det sket sig. Jag hittade TIGHTS på Gina, hell yeah, ridbyxvarianten typ. Asfina!? Men ja.
- shopping shopping shopping! Hittade ett armband som passade min handled (seger!) samt en ring som passade mitt finger (seger!). Allt till det nätta priset av 37 kronor.
- snart ska jag och pappa iväg och spela badminton, haha, kommer bli king. Har inte spelat det på sisådär 4 år.
- och ikväll blir det Idol med världens mysigaste tjejer.

och imorgon är det fredag liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback