hej söndag

Jag och Bq mådde EJ bra när vi vaknade imorse. Men sen såg vi världens genom tiderna sämsta film The Grudge 2 och skrattade ihjäl oss och då kändes det genast lite bättre.

Men kvällen igår alltså! Where to begin? Så klockren, så klockren. Vi drack champagne, shottade Jelloshots som aldrig förr, spelade spel som innehöll massa konstiga tvång som att behöva hålla för näsan varje gång man sa nåt (mkt svårt att komma ihåg när man är onykter), det blev charader, robotdans till våra amazing partyskivor, allsång i taxin (stackars stackars chauffören, tonartshöjningen i Aerosmiths "I don't wanna miss a thing" är svår alltså), sen blev det Balzac lite otippat, men det var ju KUL ju! Träffade Mannberg and the gang, så då blev det ju dans såklart!
Sen köpte jag och Sandra lite Frasses och dog i sängen.
Tack för en skitkul kväll babes! Längtar redan tills nästa!









Kommentarer
Postat av: JP

Jag mådde fan sämre än en överkörd igelkott igår..Två timmars sömn och på det lägger du en vinbakfylla utav rang! Och sen jobb på kvällen då..Ville fan ta till snaran där, mår som tur är bättre idag :)

2009-10-19 @ 13:07:05
Postat av: Fia

HAHAHAHA! Satan, då ska jag då inte klaga!! Är dock så sjuuuukt trött idag, värsta dagen-efter-dagen-efter-känslan.

Postat av: JP

Alltså det var rent fruktansvärt..Började gråta på jobbet klockan nio när jag slutade av utmattning/lättnad! haha :)

(hade pms också typ, PRIMA LIV!)

2009-10-19 @ 15:50:38
Postat av: JP

Har sovit länge inatt så mår ju bra nu, men du steg väl säkert upp tidigt imorse?

Haha alltså jag är så schizo idag är jag astaggad på livet!! :D Sitter och lyssnar på Guldgossen, har du hört honom!?

2009-10-19 @ 15:52:27
Postat av: Fia

Haha, älska vara taggad på livet ju! :D Guldgossen? nej, aldrig hört! Ska lyssna in mig nu på Spotify :)

2009-10-19 @ 19:13:44
URL: http://fiajohansson.blogg.se/
Postat av: JP

Det bästa som finns! Har du lyssnat nu? Aspepp musik ju! :D Han lånar rätt friskt från andra artister som du säkert märker ;) Men det blir ju bara bra, tycker jag!

2009-10-20 @ 00:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback