1000 inlägg.



Ja, satan i gatan. Vet ni vad jag upptäckte nu. Det här är inlägg nummer tusen. Det är ganska mycket. Och jag gillar det starkt. Det här är min lilla dagbok, avreagering, kontaktsida, flumställe osv osv.
Älskar att kunna gå tillbaka i arkivet, läsa ett inlägg och direkt känna exakt samma känsla som jag hade när jag skrev det. Båda glada och ledsna inlägg har det blivit. Men mest glada tror jag?
Och det är ju grymt trevligt att jag har några trogna fans också. Fortsätt läs, jag lovar att jag aldrig kommer sluta med mina oerhört intressanta egobilder. Jag vet att det är det ni suktar efter.
Puss och godnatt babes.

Kommentarer
Postat av: JP

hur visste du det!? men okej då, det är faktiskt därför jag läser ;)

2009-10-13 @ 23:25:55
Postat av: bea

Men ja!! Det var en räv och en grävling och en uggla och massa andra djur..det var ju jättebra med..jag minns sången fortfarande "vi är på väg (vi är på väg), vi ska gå tillsammans du och jag, vi har en dröm (vi har en dröm)..." haha gud vad liten man va då..

Postat av: Lina

you know I love it! ;)

2009-10-14 @ 17:45:00
URL: http://mannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback