scary shit



Halloweenfesten igår går lätt till historien som en av de roligaste festerna hittills! Det var så sjukt kul! Alla miljarder folk som kom hade verkligen gått all in på det här med utklädning, den ena var mer spårad än den andra. Respekt!
Åh, jag vill ha kvällen all over again, utgången på Station blev ju lite annorlunda men jag hade skoj skoj skoj, mest åt folk som inte kunde låta bli att stirra!
Shit, jag vet inte vad jag ska skriva, vill bara att ni ska förstå hur GRYMT kul det var!

Kommentarer
Postat av: JP

åh vad roligt, vi hade också så jääävla ball!! :D

2009-11-01 @ 21:50:15
Postat av: Louise

Okey, jag blir rädd på riktigt. Och då blir jag inte rädd för mycket! (Bara introt till efterlyst och CSI)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback