really love it's fine, I said really love its fine



Gårdagen blev helt oväntat bra! Inleddes med att jag fick en tidig julklapp av papi: EN NY MOBIL!
GANSKA så efterlängtat, min gamla har ju gett upp totalt och jag har levt ett sms-fritt liv alldeles för länge nu.
Och sen, eftersom jag for till jobbet med sämsta inställningen och största opeppen någonsin, så gick det faktiskt...bra! Värsta sköna niotimmarsjobbpasset med mysiga arbetskamrater. Sen när jag fyllde i arbetsrapporten och insåg att jag faktiskt kommer att få LÖN för mödan kändes det ännu bättre. Och sen insåg jag också att nästa lördag ÄR JAG LEDIG! En Sofia (som inte festat på tre veckor) och en Bq = messy messy.

Nu har jag lyssnat på Julian Casablancas och spontandansat lite. Ikväll blir det mys. Typ love life.

Kommentarer
Postat av: elin

ja men den är ju hur härlig som helst! Blir både julig och glad av den:)

förresten, vad heter din nya mobil? och är den vit? sjukt fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback