oj

Men tjing!
Igår fick jag damp på att inte ha några pengar. Så jag gick helt sonika in på O'Learys och hörde om de hade något extrajobb eller liknande. Chefen säger -kanske det, kan du provjobba ikväll? - Eh, jo!
Så det gjorde jag. Det gick väl helt okej, det var kul, men jag är ju absolut ingen stjärna på att blanda drinkar.
Ska förmodligen provjobba idag med, önskar bara att de kunde ringa och säga vilken TID så att jag kan planera dagen.

I alla fall, det vore GULD om jag fick lite jobbtimmar där, för annars vet jag inte hur mitt liv ska gå ihop rent ekonomiskt. Ni kan ju hålla tummarna (I need it)!

Kommentarer
Postat av: bea

Men vilken tur du hade då! :) Hoppas du får massa tider ;) Håller tummarna stenhårt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback