oh happy day

Vilken mardröm det var när väckarn ringde imorse. Det var oh so long ago sen jag var så här bisarrt trött!
Helgens festligheter tog knäcken på mig.
Trevligt då att dagens första lektion innehöll roligheter som "skillnaden mellan linoleumtryck och torrnålstryck". Gäspgäspgäsp. Klarade mig nätt och jämnt från att somna, sen gick väl resten av dan hyfsat. Förutom att varje gång jag såg mig i spegeln trodde jag att det var ett troll (tuperingen plus de 58 litrarna hårspray från i lördags var liiiiite svårt att få ur).
Och nu har jag varit och simmat så bra där Sofia typ.
Nu har jag all rätt att kollapsa i soffan. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag tror du var ett gulligt troll!! :)



jag vet inte riktigt om jag har en så mycket bättre dag idag :/ Jag o Lina måste ha ätit nåt dåligt igår för båda har kräkts under natten o haft satont i magen..Men jag mår bra idag, bara sjukt hängig!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback