torsdag

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick lite JOBB och att mamma hittade min cykelnyckel!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Avslutade min havregrynsgröt och lyssnade på P3-nyheterna.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Provfotade lite med en analog kamera, skoluppgift osv. Komplicerat tycker jag!
Det sista du sa högt:
Hejdå, ses imorgon!
Det senaste någon sa till dig:
Hejdå!
Vad har du druckit idag:
Juice, grönt te och blåbärssoppa.
Vad var det senaste du åt:
Fil, flingor och mackor.
Vad var det senaste du köpte:
Säkert nåt onyttigt.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Mammas: mörkt trä, pappas: vit.
Vad är det för väder hos dig nu:
Grått, grått, grått och regn.
Godaste glassmaken:
Är inte överdrivet förtjust, men choklad typ.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja.
Sover du tungt:
Yes sir.
Drömmer du mardrömmar:
Mest om att jag är helt naken på random ställen och dör av pinsamhet.
Trivs du med ditt jobb:
We'll see, har ju som inte börjat på riktigt.
Favoritklädsel:
Tights och stor tröja!
Favoritlåt just nu:
Julian Casablancas - 11th Dimension
Vad ser du om du tittar till höger:
Min kamera.
Vad gör dig glad just nu:
Att jag kommer få in lite pengar förhoppningsvis.
Vad ska du göra härnäst:
Fika med Mala!
Höger eller vänsterhänt:
Extremt högerhänt.
Humör just nu:
Ganska tillfreds med allt.
Favoritgodis:
Salt typ.
Kläder just nu:
Svarta tights, svart tröja.
Sommarplaner:
Oj, eh, ingen aning, men älskar det!
Hur många kuddar sover du med:
En.
Spelar du något instrument:
Jag kan "Love is all around" på gitarr. Nästan.
Morgon eller nattmänniska:
Morgon.
Vad är viktigast för dig:
Familj och vänner, och att göra det man tror på.
Är du kittlig:
Oja!
Snarkar du:
Nej, men jag smaskar och skrattar.
Stjärntecken:
Våg.
Äckligaste insekten:
Trollslända.
Längtar du mest efter just nu:
Våren.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Eller hur :) Vad gjorde du i London i ett halvår? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback