hey hey hey

Yes! Fick jobbet på Olles! Känns grymt bra, jag behöver pengar som aldrig förr! Har redan utarbetat en lista på allt jag ska köpa nu när jag kommer bli "rik". Listan innehåller billigheter som ny mobil, ny cykel, ny dator samt en I-pod.
Fast egentligen borde den endast innehålla: konstmaterial a' TVÅTUSEN SPÄNN från Solvik.
Inte lika rolig utgift men.

Det tråkiga är ju dock att jag inte kommer ha lika många lediga helger som förut (på tjejen jag pratade med lät det som att jag i stort sett skulle jobba varje helg fram till jul förutom typ nån), MEN om det är nån som har varit bortskämd med lediga helger hela sitt liv så är det Emma Sofia Johansson. Jag har typ alltid haft jobb där jag sluppit jobba såna skift. Eller så har jag bara varit allmänt ledig, typ som i London ibland eller hela denna sommar typ.

Så, det blir nog bra. Kommer ju vara lätt övertaggad när jag väl har tid att festa, men det blir ju bara king!


Kommentarer
Postat av: johanna

grattis till jobbet! :D

Postat av: bea

vi får helt enkelt festa på olles..då festar vi ju tyyyyp med dig :P

2009-11-18 @ 22:40:38
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback