Fridaynight.







Vilken kväll! Först mysig mysmiddag hos BQ, sen vidare färd mot Elin där aaaalla fina människor var. Underbartunderbart. Vi ramlade in på Stadsfesten kring halv elva-snåret, och där blev det öltält-mingel och Sahara Hotnights. Som var asbra! Och världens coolaste. Litet minus dock var att en vakt med hybris inte lät mig sitta på Pärs axlar under Cheek To Cheek. Mycket upprörande!
Sen hittade jag alla mina vänner på något mirakulöst sätt, och vi gick SOM MAN BÖR till Frasses för lite smältost. Sen avslutade jag kvällen med att prata med min bror i typ en och en halv timme om hur smarta jag trodde Looptropp var. Tror mitt argument var att "de är ju veganer".
However, ASKUL kväll var det ju, och tonight blir det kanske ännu bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback