sofia "time management" johansson



Planen idag var att göra stan och köpa ALLA julklappar. Det här hände:
Jag parkerar och inser att jag har 2 kronor att parkera för. TVÅ kronor! A.k.a en timme på parkeringen ovanför järnvägen.
Jaja, fint, tänker jag, nog klarar jag mig på en timme! Bara jag utnyttjar tiden väl så!
Så här utnyttjade jag tiden:
20 minuters kollande på grejer åt mig själv.
20 minuters babblande med Mala som jobbade.
10 minuter på Clas Ohlson där jag köpte ramar (success!!)
10 minuters babblande med Bea och Malin.

Fint. Dock var ju ramar inte allt jag skulle köpa. Hade ungefär 5 grejer till på listan. Men det får jag ta en annan dag då.

Nu ska jag simma! Tjing!


Kommentarer
Postat av: bc

haha men tror du det..vaknade faan aptidigt för jag var nervös =P

Postat av: rosen

men 2 kr kronor för en timme! sjukt skapligt pris må jag säga....

2009-12-11 @ 22:08:54
Postat av: Fia

Så sant, Malin! Priset var det inget fel på. Men man måste gå en pyttebit för att komma till stan då. Ska man parkera mitt i smeten kostar det typ 12 kr/timmen!

2009-12-12 @ 12:11:06
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback