juldag

Satt och såg en (asrolig) barnjulfilm med pappa, när jag helt plötslig insåg att "oj, ska befinna mig hos Sanne vid tre, kanske borde börja ta tag i mig själv, tex duscha, borsta tänderna, sätta i linserna, välja kläder, sminka mig etc etc etc".
Så det gör jag nu. Och taggar jättemycket för att träffa bästa bästa vännerna ikväll, kommer bli så kul.

Hade ni en bra julafton mina darlings? Min var jättemysig, men oh my god vad man äter alltså.

Ses i mitten på dansgolvet ikväll, jag har lite bekymmer att dansa bort ok?

Kommentarer
Postat av: johanna

Dansa för mig med!

Postat av: bc

Hade asbra julafton ÄNNU bättre juldag!! :) fy faan så jälva kul dte va igår LOVE LOVE LOVE

2009-12-26 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback