DON'T STOP ME NOW

NU kommer bildbevis från Juldagen, kvällen i våra hjärtan!
Jag hade så absurt kul, förfesten hos Sanne var ju klockren! Det var de bästa människorna, det var charader, det var norsk karaoke, det var partytrick, det var hat mot Eriks flickvän, det var vin, det var mera vin, det var lathet och taxi in mot stan.
Väl ute ingick jag och Lina E en pakt som innebar att vi inte fick dansa innan halv elva. Jag höll pakten Lina, jag lovar! I alla fall, det blev väl några P2-köp, det blev lite irra runt och leta folk, det blev DANS oja, det blev en enorm slakt av diverse låtar nere i karaoke-puben (förlåt mig Freddy Mercury), det blev löpa ifrån jobbiga människor på dansgolvet (jag och Mannberg var king) och det blev Subway och hemgång.







Mer pics på fb, puss.

Kommentarer
Postat av: bc

Men lätt! Vi kom ju fram till att ilovesj skulle låta som man älskar tåg :P ilovefia blir utmärkt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback