Saker jag tänker på idag:

- JAG BÖRJAR SKOLAN PÅ MÅNDAG! Nästan glömt bort det. Det känns ju inte som värsta stora grejen, eftersom det är Solvik och jag bara ska gå där ett år för att sen söka min riktiga utbildning som jag vill gå. Men kul ska det bli i alla fall!
- Jag är ledsen för att mina sista lediga dagar innan skolan måste spenderas i plågor.
- Eftersom jag i stort sett är bunden till soffan har min brorsa varit snäll och gett mig de två första säsongerna av Entourage. Det var bra. Grabbigt, men bra.
- Kommer jag överleva att bo hemma i två terminer? Hemma! Jäkligt tveksamt.
- Jag ville verkligen festa i helgen, men det går ju inte. Pencillin - big no no, smärtor - big no no,
- JAG BÖRJAR SKOLAN PÅ MÅNDAG! Jag ska få göra det jag gillar mest i hela världen på HELTID! Hello!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback