Men vi har väl haft den bästa helgen kanske!?

Så. Himla. Kul.
Inte att vi var ute fyra dagar på raken. Inte att jag trodde att det gick att öppna flygplansfönster. Inte att
Bulletproof gick på repeat. Inte att jag och Sandra lämnade alla och tog en taxi till Stureplan. Inte att vi blev skrämda av en bock. Inte att vi dansade i sinne på gayklubb. Inte att en kråka sket på Sandra och i hennes Pepsi. Inte att vi var hur bakis som helst varje dag. Inte att Malins kompisar var astrevliga. Inte att vi åkte med en taxichaufför som absolut inte kunde köra bil. Inte att jag och Sandra hittade ett par flip-flops på väg hem från Soap Bar. Inte att vi står på Monki och jag ska skrika "tentakler", men tänker lite fel och det blir "testiklar" istället. Inte att vi såg snygga Signe. Inte att jag fick inflammation i svanskotan och knappt kunde sitta på resan hem.
Bildregn coming up!


Kommentarer
Postat av: JP

Haha öppna flygplansfönster, jaa det hade ju kanske varit nåt ;) lite chilly bara! nämen det låter ju verkligen som ni haft det skitskoj :)

2009-08-11 @ 12:09:13
Postat av: johanna

signe är ju het!

Postat av: Tildz

gud. jag borde tagit ledigt från jobbet och vart där när du skrek "testiklar".

2009-08-14 @ 13:38:59
URL: http://saharsmala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback