Shape Up!

Alltså gårkvällen innehöll verkligen ALLT! Förfest i bilen (mitt blandband från -97 fick äntligen den upprättelse det förtjänat), springande mellan hotellrum, sänghoppande, ytterst tvivelaktig rikssvenska, kuddkrig, extra cheesburgare, Shout Out Louds som var magnifika, skumbad klockan 04.00, osv osv osv.
My god, vi hade SÅ SJUKT KUL! Och det finns miljarder underbara bilder att välja bland, här är ett litet urval:

Brudarna i baksätet!


Lite tillfixning at the hotel.




Vi slog oss ihop med Jenny & Tina.


Jäklar, undrar om Two Oceans vill köpa den här bilden och använda som reklam? I'm thinking yes.


Gullungar.


Jagdörjagdörjagdör!


Myyys.


Tina & me.


Underbartunderbartunderbart.


Jenny dirigerar.


RÖJ!


<3


It's tonight I have to leave it...


Vi rockade, såklart!


Sen gick vi mot Mackedonken.


Yum!


Johanna hade somnat när vi kom tillbaka, så jag slängde en cheese på henne.


Bra avslutning på kvällen.


Piggheten var total.


HAHAHA! Stört.

Jag kan inte nog understryka hur amazing det var! Tack tjejer, you're the best.
Nu måste jag dock skynda mig i sinne, Sandra kommer snart och vi ska iväg på äventyr!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahahaha! seriöst, jag vill skratta tills jag gråter av varje bild. så sjukt kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback