Tråk tråk.

Hoho. Jag gör verkligen inte mycket på förmiddagarna när jag jobbar eftermiddag. Jag sover alldeles för länge (vilket i sig är lite konstig för att vara jag), jag lägger mig i soffan och kollar på Border Security Australia (skitspännnade ju!), sen äter jag typ havregrynsgröt eller nåt, sen sitter jag alldeles för länge och nördar mig vid datorn och... sen är det dags att fara till jobbet vid kl.2.
Hello!? Jag borde hinna göra liiite mer kan man tycka.

Fast idag har jag varit hyfsat duktig ändå, för jag har istället för att ta med mig nudlar som middag (vilket jag gör typ 9 gånger av 10), gjort en god matlåda innehållandes couscous och räkor och lite sånt.
Bra av mig.

Men veckan går fasiken inte snabbt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback