Lördagskvällen!

Sådärja. Här kommer bilder från Elins birthdayparty!

Jag hade världens skönaste blus.


Vi inledde med tacogratäng hos Säni.


Johanna levererar alltid.


Föelsedagsbarnet tjuvrökte?


Teknikproblem.




Skumpa!








Dans!


Elin fick bl.a blinkande shotglas av oss.


Hemgång från Balzac.


Vad hände egentligen här, Johanna?


Pigg.

Det var en sjukt rolig kväll, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för nu har jag hunnit glömma bort alla sjuka detaljer, men vatusan, ni som var med vet ju! Jeezes.

Kommentarer
Postat av: bc

haha jo det händer väl :P Men fyfaan vad rolig kväll det var alltså!

Postat av: Johanna

hahah, fia, tog vi en mikro nap? :P

2008-09-08 @ 12:57:39
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, vilken skön kväll ni såg ut att ha haft! :) Skitsnygg blus hade du dessutom! :)

Känns trist att inte få fira min födelsedag med er, men får ta igen det till jul istället!

Hoppas din förkylning blir bättre, för det suger verkligen, är jätteförkyld jag med. :/

Men ha det finast! PUSS!

2008-09-08 @ 15:32:36
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/
Postat av: Lina

Guuud va fin blus du hade Fia :)

2008-09-08 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback