Jag har lätt världens bästa vänner.

Ni är så sjukt bra på att peppa upp mig! Nu är jag glad igen!
Whatever, liksom.
Vi kommer ha kul i helgen ändå! Säger vi fredag eller lördag?

Jag är dock lite ledsen för att så många är borta helgen när jag fyller år, men till ni som är här:
Lördagen den 27:e så blir det partaj! Utav bara den. Är man färre får man parta desto mer för att väga upp, haha.
Så boka!
(Bea, du måste komma och ha dina gröna glasögon!)

Stor puss och mycket kärlek till er (ni vet vilka ni är osv)!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan bara festa fredga i helgen, dock vet jag inte hur det ser ut med utgång då... det är 35 på balzac och jag vet inte vad det är för ålder på statt, men annars kan vi ju typ pimpla vin och gå på kåffe in eller calles typ, vad säger du om det? Sjukt synd att vi är borta helgen du fyller år, men vi kommer att ta en drink och tänka på dig babe, sen får vi fira dig i efterhand också.. ;) puss på nosen på dig!

Postat av: Johanna

det blir fredag och lördag ju! vi måste ju väga upp allt vi missar så two days honey ;)

2008-09-10 @ 11:50:55
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: bc

Jag slutar 9 då but i'll be there ;) åhh så kul det kommer bli :D

2008-09-11 @ 09:14:15
URL: http://ilovebc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback