It's getting better.

Okej, jag är lite gladare nu. Slightly, i alla fall. Jag börjar peppa för helgen, det är ju min födelsedag och allt! Så här såg det ut förra året:

Sanne, Rebecca, Emma och moi på min och Beccas 20-årsfest.

Tyvärr är ju fyra av mina bästa vänner borta till helgen (två av dom bor inte ens här längre, buhu), så det känns ju lite typiskt. Men dom underbara människorna som väl kommer går inte av för hackor direkt heller! Oh my god. Det kommer bli skitkul!

Och en till grej jag peppar för nu: den omtalade Stockholmsresan blir ju faktiskt av, fast inte första helgen i oktober som var bestämt utan sista helgen istället! Men det blir skitbra det med. Shoppashoppashoppa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vi ska tänka på dig hela tiden då vi festar in the big city : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback