För imorse var det typ 2 plus.

Yeye, nu har jag jobbat, handlat, fixat med tvätt osv så nu är jag förtjänt av en liten kollaps i soffan med choklad.

Förresten, om ni ser nån sjukt överklädd person på stan så är det jag. Jag är väldigt seriös i det här med att inte bli mer förkyld. Idag hade jag (min nya, underbara) jacka, två tjocktröjor (varav en nästan överdrivet tjock, stickad), stooor halsduk, mössa samt vantar.
Jag mötte folk i t-shirt.
Kul.
Och imorgon blir det nog långkalsingar för mig.

(Men fasiken alltså, Shout Out Louds nästa helg måste liksom hända? Right!? Jag är för taggad redan.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaaa, det måste ända!

by the way, jag hade långisar idag ;)

Postat av: Bro.

Tja, ta med dig mp3:n immorn med kabeln så ska jag visa några nya bra album!? =D

2008-09-04 @ 22:10:49
URL: http://svenskafans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback