Äntligen fredag.

Snartsnartsnart är det efterlängtad helg.
Imorgon ska jag på stan. Jag BEHÖVER grejer. Ja, ni vet. Verkligen behöver. Jag måste ha lite basgrejer, typ vanliga tröjor och koftor och kanske nån vardagsklänning som går att kombinera i det oändliga. Vidare så slog det mig (hårt) förra helgen att jag har inga smycken! Eller jo, det har jag, men två max tre ting jag faktiskt använder. Det är för dåligt.
Det måste införskaffas.
(Måstemåstemåste? Nja, knappast måste. Jag lär nog överleva utan allt det där, men det skulle faktiskt vara rätt så välbehövligt ändå.)

Det stora kruxet är väl att jag egentligen inte har några direkta pengar för en major shopping-spree, men vatusan.


Örhängen designande av Alexa Chung. Precis såna som jag faktiskt skulle lyckas använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback