Och så regnar det också.


Fy fasiken
vilken dålig dag. Eller vilka dåliga dagar. Jag har inte en bra period just nu.
Jag behöver serious comforting eller nåt.

Allt känns bara tråk tråk tråk.
Jag vill bara ta mitt pick och pack och fara någon annanstans. Wherever.
Är hyfsat less.

Tipstipstips! Är du redan är lite halvdeppad så lyssna inte, I repeat, INTE på någon av dessa låtar:
The Last Shadow Puppets - My mistakes where made for you
The Verve - The drugs don't work
Tori Amos - Smells like teen spirit
Morrissey - Come back to Camden


För det gjorde jag. Och det gjorde inte saken bättre någonstans.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas du känner dig piggare snart fia : )

sthlm kanske gör susen!

Postat av: Johanna

TACK fia! var lite nervös över storleken men man vänjer sig.

2008-10-01 @ 21:15:51
URL: http://johannahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback