Singstar, klubbor, dans och jäkligt mycket rida på rygg.

Haha. Jag skrattar fortfarande. Vad hände igår alltså? Jag är typ döv i alla fall. Varför kör dom alltid absurt hög musik på Station 8!? Eller är det jag som är gammal?
Hur som haver, VILKEN KVÄLL! Just look:

Inledde hos sötsöt-Yohäna. Hon visade prov på makalösa kockkunskaper och bjöd på finmiddag.


Sen kom Sanne och Elin! Det blev Singstar för hela slanten. (Åh, det sög att jag inte hann vara kvar så länge efter att ni kom, brudar! Kändes som vi knappt hann prata! Men glöggkvällen är spikad va?)


Jag åt kablar. Sanne fick en hjärtattack.


Sen gick(!) jag till Malas partaj. Både hon och Lina var gorgeous, men jag tror jag glömde säga det.


Jag fortsatte lära ut dansmovet, som skulle komma att bli THE move of the night! Jag kallar det... "Hugget"!


Jag delade ut klubbor till alla som ville ha.


Det blev succé.


Snöbollskrig!


Efter mycket, mycket, mycket dans gick jag och Johanna till Frasses. Och vad händer!? Jo, såklart spårar det ju så SJUKT mycket! Vad är det med oss egentligen? Är vi cursed eller nåt?

Nä, gud, jag fick censurera dom sista bilderna.
Men TACKTACKTACK till ALLA inblandade för en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha!

jag har kikat igenom mina bilder, dom är inte fagra!

Postat av: Rebecca

Hahahaha, vilken kväll alltså! Saknar er, snyggingar! :D

2008-11-23 @ 15:44:08
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv!

Grymt skoj och dina moves gjorde kvällen :)

2008-11-24 @ 10:44:47
URL: http://mannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback