Pär Doherty.

Åh. Äntligenäntligenäntligen fredag. Och jag jobbar endast fyra timmar idag. Wonderful.
Efter det ska jag till mamma och få en god middag. Otroligt uppskattat.
Vad morgondagen bjuder på är ännu inte klart, men jag tror det blir toppen vilket som. Jag vet en sak jag ska göra i alla fall, och det är att hjälpa Pär. Han ska på jobbfest, temat är rock, så nu ska jag hjälpa till att transformera honom till Pete Doherty. Eh?
Kan ju bli tiny svårt:
Pete - smal, mörk, lång och sliten.
Pär - lite grövre, blond, medellängd och hyfsat välmående.

Det här ska bli...
 
...det här.


Går säkert jättebra. Han har hittat en hatt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

pär kommer nog bli en tuff rocker ska du se : P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback