Luckybastard.


Tog på mig det här röda armbandet igårkväll. För första gången på flera månader. Och, vet ni, jag tror att det är ett turarmband. Det hände flera bra saker på en gång:
- Malin sms:ade och frågade om jag ville följa med på en svinkul grej i dec. Dock kunde jag inte, men jag blev ändå grymt glad för att hon tänkte på att höra med mig!
- Min arbetsgivare ringde och sa att jag var ledig idag! Sweet.
- Jag fick en massa roliga helgplaner. Längtar!
- Helt plötsligt började jag peppa jättemycket förLondon. Alltså, jag kunde inte sitta still! Jag blev helt speedad och förväntansfull. Väldigt skön känsla.
- Och nyss beställde Lina en tavla av mig. Sjukt kul, ska sätta igång med den direkt! Pepp!

Hoppas turen håller i sig. I need this right now.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag vill också ha en tavla ;)

2008-11-20 @ 11:08:00
Postat av: Johanna

jag vill med ha en ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback