Måndag, 16/6.

Sov lääänge idag. Det var skönt. Eller länge och länge, 10.00 är länge för mig i alla fall.
Dock har jag sjukt tråkigt nu. Går liksom bara och väntar på att fara till jobbet. Blubb.
Men en bra grej: jag jobbar bara fyra dagar den här veckan. Känns ju fint.

Midsommar till helgen. Vad hände? Hur snabbt gick det inte?
Nu är det ju sommar på riktigt, vilket jag inte riktigt fattat än.
Oh well, värmen borde ju komma snart.

Nu ska jag koka ägg. Och kanske se ett avsnitt Scrubs, best tv-show ever:
J.D : Dr. Kelso. The doc here has been telling me that you have some great stories. I wouldn't mind hearing one sometime.
Dr Kelso: Oh what the hell. Back in '68 I don't like you. The end.

Kommentarer
Postat av: Jorkslice

Yes, yes! Scrubs, the best tv-show ever, det är alldeles sant :)

2008-06-16 @ 12:13:38
Postat av: Fia

I know! :) Finns inget bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback