Söt-Audrey.

Audrey försöker leka med Sune. Det går inte så bra. Hon får ingen respons, och håller hela tiden på att ramla ner i vattnet.

Jag tänker typ inte ens kommentera matchen igår, för Sverige var så sjuuuukt dåliga. Så jag nöjer mig med att säga: pinsamt Sverige, pinsamt.
Men vi hade det mysigt hos Elin i alla fall. Åt godis, chips och kladdkaka. Jag mådde lite lätt illa, men det är sånt man får ta. Nu är midsommar lite mer uppstyrd i alla fall. Vi utgår från att det blir dåligt väder och skippar både grillning och surströmming. Istället blir det knytkalas (inte helt modernt ord, men whatever...). Jag tror det blir toppen! Jag har fått en request på min rostbiff i teriyakisås som jag gjorde på nyårs. Så då gör jag väl den igen!
Jamen gud, det blir toppen! Pepp pepp såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback