Pommes är ju gott.

Eh, ja. Nyttigheterna fortsätter. Jag, Emma och Pär var just på Frasses. Ojoj. Snart måste det typ detoxas lite. Jag känner mig lite för ohälsosam just nu. Helgen var ju inte helt ok, om man säger så.

Vad annars? Jag är sjukt trött. Inatt vaknade jag kallsvettig av någon anledning. Kul kul.

Ja, gud ja.
Det såg ju ut som att sommaren skulle komma till helgen. Sweet! Då blir det kanske premiärdopp? Eller så inte, jag är probably the worst badkruka in the world.

Måste bara visa en bild från i lördags. Såhär ser jag ut när jag blev tillsagd att göra en typ "modellpose". Visst ser ni potentialen?

(Glad tjej? Bra hållning osv?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

din idé låter ju toppen!

kan som inte förstå att jag flyttar snart. var där igår och mätte, bor typ 1 minuts promenad från dig : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback