Perfekt jumpsuit:


Och har man den på sig måste man posa sådär. Måste!
Nelly.com, 749 riksdaler.

Okej min mobil är officiellt galen, folks. Jag fick precis 4 sms samtidigt. Alla var gamla, typ skickade före i lördags. Kommer fram nu? Och nyss fick jag ett sms som jag redan läst. Weird. Det har tidigare hänt att min mobil låtit, men utan att det kommit några meddelanden. Det kanske är de som kommit fram nu i och för sig?
Jaja, the point is: om jag nån gång inte svarar på ett sms så är det på grund av detta!
Nog om det.

Kommentarer
Postat av: Malin

super fin. Jag köpt en från kookai med tub..

Postat av: M

Vore roligt om du kunde gå in på min blogg och svara på min fråga i det senaste inlägget :)



Tack på förhand sönos!

2008-06-19 @ 22:34:22
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback