Midsommartjoller.

Jag inleder morgonen med en kopp grön te, eftersom jag ine känner nån hunger what so ever. Mycket ovanligt.
Audrey inleder morgonen än en gång med ett försök att busa med Sune. Går sådär.

Men då var det midsommar då! Känns ju lite galet. Vädret verkar inte riktigt vara med oss, men vi får väl se hur det artar sig.
Jag har en stor klädkris i alla fall. Vet absolut inte vad jag ska ha på mig, men man måste ju försöka vara lite somrig. Jag hade ju gärna haft bara ben (typ det mest somriga som finns, right?) men man vill ju inte frysa ihjäl. We'll see.
Är stan öppet idag by the way?

Ja gud ja. Och inte har jag sovit bra eller.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Glad midsommar!



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett halsband från Betties Galleria.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback