Lördag!

Jag vaknade typ halv åtta idag, vilket känns lite halvonödigt. Men man får mycket gjort! Har diskat, städat lite och så tänkte jag springa ner på stan just när de öppnar så man slipper folkhorden sen. Perfa. Sen ska det städas lite mer, solas (det verkar ju bli toppenväder!), lagas mat, fixas iordning och sen börjar gästerna droppa in!
Sweet.

Och igår brände jag en partyskiva med lite glada låtar. Jag har desperat saknat en sån de senaste gångerna. Det är tusan inte mycket glatt i min skivsamling. Men nu har jag en härlig, men otippad, blandning av Timbaland, The Libertines, Timo Räisänen, Kat Deluna och Weezer. Tror det blir great!


Visst var de här skorna lite fräsiga ändå? Fulsnygga på nåt sätt. Tror de kostade just över femhundringen på
asos.com.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är sååå peppad!

blir nog att vi kommer lite tidigare iaf :) (ingen bio)

weeho! ses senare!

2008-06-14 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback