Ytterst osammanhängande inlägg.

Ojoj. Nu städas det för fullt här i lägenheten, sådär klockan elva på kvällen. Helt friskt. Det var verkligen dags för en uppröjning, och den lär ju fortsätta även imorgon....hrm.
Pär skruvar ihop stolar nu. Fina va? Haha. Old school.



Vi vaknade i Kroksjön idag. Hur mysigt!? Audrey sovde där också. Hon hann med att välta både det ena och det andra.
Jag såg en ödla vid sjön. Jag försökte fånga den, men den var för snabb.

Gaah! Jag är så pepp på helgen! Mycket för att det är booring hela den här veckan, men också mycket för att:
1.
Jag ska till Lina på fredagkväll! Svinkul!
2. Jag ska till Bea på lördagkväll! Svinkul! (Fast jag är lite, lite sur för att hon har flyttat längre bort.)

Måste jag köpa nya kläder?





Kommentarer
Postat av: Johanna

fiiiia, jag köpte samma stol till mitt köksbord ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback