What’s going on on the floor?

Viken jävulskt rolig dag det var igår. Först mys hela dagen med Sandra (jag blev kär i hennes syskonbarn, den ena sprang runt och skrek "Dooley's" fast egentligen skulle det vara "Doris" men hennes "r" sitter inte helt klockrent än), sen ferre på kvällen. Perfekt. Vi spelade What the fuck-spelet, drack goda drinkar och lyssnade på sjukt bra musik. Sen var det ju egentligen tänkt att fara på Trästocks och se Kleerup, men någonstans på vägen blev det ändrat till Balzac istället! Haha. Men gud, det var hilarious! Så sjukt bra musik dj:n spelade! "Just dance" hördes två gånger, och det hade ju vi absolut inget med att göra. Nejnej.
Pics:

Min plutt i hennes coola tröja.


Otroligt smaskig drink. Sprit, hallon/björnbärsaft, sprite och hallon!


Emmas bok var bara sjuk.


Smultronvin går ju också ner, om man säger så.




All-in!








Jag och Sanne efter ett otroligt svettigt dansmarathon.

Yep, thats that.
Nu sitter jag och lyssnar på Zeigeist. Bunny är bästa låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback